God förmiddag onsdag

Ja då har vi mitt i veckan igen, dagarna bara rusar iväg. Är ledig idag och på valborg, sen blir det att jobba i helgen. Idag har jag inga speciella planer. Kanske ska åka och handla skor, kläder mm till grabben, men inget bestämt ännu.

Morgonen har flyttit på som vanligt. Gubben åkte hem till sej för en stund sen, grabben är i skolan, han har svenska prov idag så vi får hóppas att det går bra, han kunde allt igår, och här sitter jag framför datorn igen. Har dragir ut lite fotografier till gubben som hade tagit. Ska göra om mitt schema om en stund så familjen förstår hur jag jobbar fr.o.m 1/6. Håller på oxå och tvättar till gubben som kom hem med en hög igår kväll. Blir ca 2 maskiner.

Kissen Franz har lagt sej i grabbens rum på hans överkast, älskar att ligga på den.
Nä nu ska jag göra lite nytta.
Ha en underbar onsdag
Puss/Kram
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0