Måndag (påsklov)

Hejsan alla!
Då var det måndag igen, och påsklov för dom som har det. Själv ska jag jobba ikväll. Ska jobba hela påskveckan + helg, som tur är åker grabben till sin mormor imorgon och slipper vara hemma under påsklovet.

Ute är det strålande solsken, ännu en underbar dag. Ska gå ut på balkongen efter detta och skriva lite brev och dricka lite kaffe och bara njuta.

Igår hade jag en slappar dag, bara tog det lugnt, stickade. Var till affären med grabben och vi köpte varsen kulglass, himla gott.
Jag rensa lite i grabbens garderob, hitta lite kläder som han hade växt ur, så nu blir det att åka och handla lite nya byxor och t-shirt (långärmade), han växer så det knackar, han har lika stora fötter som mej oxå 39-40 så han använder mina tennisskor den lilla rackaren. Min son har alltid varit liten för sin ålder, men nu tror jag han börjar komma ifatt, för usch vad han växer. Han har liten tendens till målbrottet oxå, lite kul faktiskt, tycker även han själv.
Ja detta får vara allt för mej idag.
Ska nu titta runt bland alla bloggare.
Ha en underbar dag alla
Puss/Kram
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0