"Varför"

Vet inte riktigt vad det är som felar idag, känner mej helt slut, trött, less, så mycket känslor som rullar runt i hela kroppen och jag får inget grepp om det.
Det är ju fint väder ut och då ska man inte känna sej deppig, men jag gör det och det är jobbigt eftersom jag inte kan sätta fingret på vad det är.

Sitter och funderar på ingenting egentligen, men nåt är det iaf hur j-vla jobbigt som helst. Måste bara få skriva av mej lite trots att jag inte vet vad som felas.

Kanske det har med sonen att göra som inte lyssnar och ger mej respekt. Han trotsar i allt man säger och gör, skapar diskutioner varje dag, varje ord, har försökt med konstens alla regler, men inget hjälper. Det tar musten ur mej.

Kanske det har med jobbet att göra, inget stämmer där riktigt, allt ska göras om och det ska dras ner personal och det ska stängas boenden och avdelningar.

Kanske det är mitt så kallade förhållande som spökar, vem vet.

Kanske det är bara jag som är dum och alla andra tycker att jag är dum som tänker så mycket. Kommer jag till jobbet idag, känns det som om nån säger nåt fel så kommer jag att börja tjuta, känner liksom hur tårarna bränner innanför mina ögonlock och det är hur jobbigt som helst. Helst skulle jag vilja lägga mej ner och dra täcket över mej och bara sova och strunta i allt annat,
USCH vill inte känna så här för det är inte jag.

Jag är en glad och positiv tjej i grund och botten.
Madde

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, jag ahr suttit i solen i 3 timmar och det gör underverk med ens humör.

Känner mig så glad och pigg. Våren är äntligen här.

Hoppas du snart k'änner dig gladare.

KRAMISAR

2009-04-01 @ 14:59:15
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Anna Hammar

Hej Madde! Det kan vara mycket som står på spel, när det gäller sitt humör/mående. Försök att tag en dag i taget och våga känna efter vart problemet finns, du ska se att det blir bättre, kanske är du bara nere i en svacka som går över. Här kommer jag som gubben ur lådan och talar om hur man ska göra, så är det inte, men jag vet själv hur jobbigt det kan vara... då försöker jag göra så här. Sköt om dig så ses vi på Heléns balle(!) någondag kanske! Kram Anna.

2009-04-01 @ 16:58:39
URL: http://www.pumaaaans.blogspot.com
Postat av: Helén

Hello girl! Jag tror jag vet vad det är Stoppar näsan mot kristallkulan - BANG - AJ FAN...Skaffa linser Jag tror helt enkelt att du lider av en vårdepp! Nä - ska vara allvarlig nu! Om sonen inte lyssnar o beter sig illa så VET jag att man blir så less o trött - men jag t ror du har allt på en o samma gång ihopmixat i en o samma gryta så att säga... Sen en sak... du måste bli sedd gumman! Jag vet inte riktigt själv vad jag menar eftersom jag känner inte dig på SÅ sätt även fast vi är polare då ;) men du behöver nog...... Får ta det på ballen en dag! Skriver inte ut! Puss o kram - all min energi till dig nu!

2009-04-01 @ 17:37:53
URL: http://www.heponima.blogspot.com
Postat av: Nennie

Hej! Kikar in på din sida!

Måste säga att jag känner igen det där med att må sunkigt vissa dagar. Visst är det konstigt? Andra dagar vaknar man upp och mår hur bra som helst!

Hoppas du mår bättre imorgon!! =)

2009-04-01 @ 20:09:17
URL: http://inennie.blogg.se/
Postat av: Nita

Man måste inte alltid ha en orsak till att vara nere. Jag är det titt som tätt och det bara kommer. Kan vara en fjantsak eller en stor grej. Eller så finns det inget utan allt gör en nedstämd.

Vissa dagar är allt riktigt bra men så sjunker man igen... Bara att kravla sig upp :-) Kram vännen!

2009-04-02 @ 07:59:25
URL: http://www.tigerlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0