Onsdag..

 


Hallå! 
Hoppas allt är bra med er alla
Här är det bara bra.
Har haft en jobbhelg med 2 delade turer och även gjort måndagen.
Sen har jag varit ledig nu i 2 ddagar,men dessa dagar harvarit fullbokade. Igår var jag på kurs eller info om våran självservice som vi ska börja med i sep på jobbet..det kommer att bli KAOS för de som inte kan hantera en dator. Efter den kursen kom jag inte hem förns omkring kl 15 fast den sluta 11.15..vart sittande på vårat fik SVEAS med en jobbarkompis och det vart en massa prat och skratt (me like)

Idag har jag varit hemma hos en annan jobbarkompis och hjälpt henne att få msn och fb..få se om hon klarar av det.
Just nu tror jag att hon har fått så mycket info att det går runt i huvudet på henne. Hon bjöd iallafall på lunch "Bakad potatis och tonfiskrör"  muummssss.

Och nu sitter jag här och skriver detta fast det är toppen väder ute..men ska snart ut och göra lite ärenden. Imorgon är det jobbardags igen..jobbar bara torsdag och fredag och sen är jag ledig över helgen. Har kanske planer för helggen..men inte riktigt bestämt ännu till 100% men vi för hoppas att det blir av för det var länge sen jag och personen i frågan gjorde nåt tillsammans.
Nu ska vi kolla runt lite på bloggarna för att se vad som har hänt sen sist.
Ha det bra alla goa vänner som finns här på bloggen.
Puss/Kram
Madde







Kommentarer
Postat av: Frida Hagström

Kul att du skriver gumz =) Alltid lika skoj ju. Här är allt toppen.

2009-08-20 @ 08:44:07
URL: http://rockyzmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0