Tillbaka på jobbet...

Ja då var man tillbaka på jobbet..undra sa flundran om jag har haft semester..känns inte så just nu.
Idag har det varit kattfajt på jobbet..har en brukare som slås och spottas när denne ska duscha..långa naglar oxå så jag har fina spår efter ett påar naglar på min högerarm, det gick hål..så det ska jag ta lite kort på och har även skrivit lite papper på jobbet utifall det skulle hända nåt.

Här hemma är det tyst..särbon har åkt hem till sej en sväng och grabben är hos sin mormor i Motala/Skänninge..han åkte dit i söndags kväll och kommer inte hem föröns lörda/söndag tror jag.
Ut regnar det eller har gjort..det börja när jag gick hem från jobbet.

Vill bara tala om det.
Nu får ni ha det så bra.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Här har det inte regnat nåt alls.



Håller med om att det inte känns att man har haft semester. Vart tog den vägen???

2009-08-12 @ 18:58:50
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Nickan

jag har haft 5 veckors semester och har jobbat 3 nu men skulle behöva mer semester! Regnar gör det varje dag en sväng här, trist! Må gott

2009-08-13 @ 16:00:48
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0