9:de December



Ja då är det den 9:de december, har gått 5 dagar sen jag uppdatera mej.

Har väl inte hänt så mycket hos mej sen sist.
Jag jobbar och sliter varje dag nästan känns det som, men det blir fint i plånboken i januari då pengarna behövs.

Idag ska jag på "glöggfest" hos min goa väninna M tillsammans med min andra väninna R och den tredje väninnan C kunde inte komma ifrån jobbet så hon får bli utan..men det blir nog trevligt ändå. Jag får träffa min väninna C till helgen istället. Får ha trevligt med henne då :).

Jag var och vägde mej i på Viktväktarna i måndags och jag har nu gått ner 11,6 kg. Går bara och väger mej var 14:de dag, tycker att det räcker. Känner mej JÄTTE nöjd. Har nog nåt mitt mål av viktnedgång till nyår, sen är det bara att sätta ett nytt mål.

Igår fick jag en förtidig julklapp av min särbo, lite klirr i kassan vart det. Kan alltid vara bra inför stundande storhelger.

Idag på jobbet så vart det en pärs..har fått ont i min tennisarm igen.. Duscha en brukare som inte riktigt ville, och vart riven, dragen i, (i min onda arm) så nu känns det.. F-N säger jag bara..Jag som har börjat sticka på "Pippitröjan" till min systerson, så den blir inte färdig till jul.

Var frästen uppe hos min syster och Vincent i lördags på fika, han är helt underbar lillprinsen. Han hade chokladkalender som han öppnade och jag sa mitt dumma nöt till honom "Åh fick du tomtens stövel som choklad" gissa om ungen ville äta chokladbiten icke sa nicke total vägra det var ju tomtens stövel, sen fick han öppna en chokladkalender till och gissa vad som var i den jo tomtens stövel.. Han åt inte alls, hans mamma fick äta upp dom och hon vart ju glad för det.. *asg* ungar...

Nu ska jag fixa till mej lite inför glöggfesten.

Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Mia

Det blir säkert trevligt ikväll... L

2009-12-09 @ 17:32:45
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0