Fick en väldig fin julklapp

Glömde skriva igår att jag fick ju en JÄTTE fin julklapp av min jobbarkompis R.
En bok som heter
"Vänner för livet" av Bradley Trevor Greive.

Det är en bok med en massa roliga bilder på djur och text.

Hon hade markerat några blad åt mej bl.a detta

 " Äkta vänskap bygger på samma synsätt- åsikten att våra liv på något sätt är bättre för att vissa människor finns där"

"Trots jättelika skillnader kan verkliga vänner se varandra i ögonen utan att skämmas. Vår gemensamma värdegrund, det vi brinner för, bryr oss om, eller vår respekt för varandra, förhöjer värdet av vår resa genom livet"

"Vi skrålar oss hesa på Gyllene Tiders konsert, "

"och hamnar i knepiga men härliga situationer som förmodligen är obegripliga för alla andra".

Detta är några texter ur boken. Hon har markerat en del som passar in på oss två och dom är klockrena.

Ser ni denna bok i affären eller i nån bokhandel..kolla lite i den.

Jag kommer att skriva lite ur denna bok då och då.

Nu får ni ha en underbar tisdag.
Puss/Kram
Madde



Kommentarer
Postat av: Åsa

jag har kollat i den i nån affär tror jag... helmysig bok! =)



Hoppas du får en fin nyårsafton!

2009-12-29 @ 19:43:12
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Helén

Åh vilken mysig bok det verkar vara!

Ska bli kul att du skriver lite ur den ibland...

Jag älskar fina texter! <3



Puss & kram

2010-01-05 @ 10:44:45
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0