Luciadagen och 3:de advent...



Ute är det kallt ca +-0 grader, det är luciadagen och sen är det den 3:de advent och nu kan nedräkningen börja till julafton, och vad all stress innebär..
Själv har jag inte kommit halvvägs med julklapparna. Men det hinns med, vet vad jag ska handla så det blir inga problem.

Nyss har grabben och jag ätit köttfärssoppa och varma vitlöksbaugetter och det vart himla gott, naturligtvis tände vi det 3:de ljuset och kalenderljuset när vi åt.. JÄTTE mysigt :D .

Idag har det inte hänt så mycket, jag har slappat hela förmiddagen med att sticka  på min "Pippitröja" till systersonen, har nu börjat med ärmarna så vem vet jag kanske hinner bli klar till jul.

I fredagskväll slog jag in lite julklappar som jag hade inhandlat för ett tag sen och idag på Maxi hitta jag strumper till grabben med Homer Simpson på som han gillar.

Nu får ni alla ha en underbar luciadag och 3:de advent.
Puss/Kram
Madde



Kommentarer
Postat av: Mia

Men Madde, då hinner du nog få tröjan klar ändå! Kul....L

2009-12-13 @ 15:59:20
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: soffie

mmm mysigt,guu va gott det lät med soppa ,

å va duktig du är att sticka en pippitröja

ha en fin luciakväll

2009-12-13 @ 19:08:38
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0