God morgon/förmiddag


God morgon/förmiddag.
Sitter här en stund nu och ska snart börja dona lite. Har legat i sängen en stund på morgonen vakna med huvudvärk .Tittat på tv,n och stickat. Stickar en halsduk till en jobbarkompis.
Ska börja dammsuga av lite, grabben har just städat klart sitt rum ooch jag ska nu godkänna det. Han har så bråttom för han tror inte han ska hinna bli färdig innan leksaksaffären stänger och då brukar han slarva och då får han göra om och då blir det en massa liv... suck.

Igår kom gubben hem, han hade med sig tyg som jag skulle sy gardiner av till hans hem och naturligtvis ska han krångla till det så min insperation till att sy på maskin försvann totalt. Han hade köpt ett skitsnygg tyg.

Ute skiner solen och det är jätte fint väder ute. Kissen Franz har varit ute på balkongen och lyssnat på fåglarna och det har riktigt krypit i kroppen på honom för att få jaga dom.

Nä nu ska jag sätta lite fart så det händer nåt idag. Hemmagjorda pizzan o ölen smaka jätte gott igår, blir nog mer sånt ikväll, men inget bestämt.

Ha en underbar dag idag alla goa vänner.
Puss/Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Cim

Hallå där,

Har varit i din hemstad idag, sonen har spelat innebandymatch, vann med 4-3. Sen åt vi pizza o kebabtallrik på "Svängen"...

Ha en underbar dag!!

Kramisar

2009-02-28 @ 15:37:17
URL: http://lillahustrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0