Hemma från jobbet

Ja då är jag hemma från jobbet o det är solsken ute o det känns som vår i luften. Är för tillfället själv, sonen slutar inte förns 15.30 idag o gubben är på vift.
Kom hem gladi hågen för att se vad man fick i lön så jag kan betala mina räkningar, logga in o allt o fixa med att fylla i så det skulle komma iväg o trycker på klar då dycker det up en skylt på sidan där det står ERROR vad f-n säger jag bara, så nu får jag vänta en stund eller tills i morgon för att kolla om det går att skicka iväg räkningarna. Det är inte så jävla bra med internät ändå. Tycker inte om att det krånglar.

Som sagt är det fredag  o inget är inplanerat för helgen o det känns skönt. Kanska man ska o ta o sy på maskinen som äntligen är lagad efter många år. Behöver nämligen sy en dyna till kökssoffan (hel) har tyg o skummadrass så det är bara att sätta igång + att jag har lite gardiner som jag kan sy om, så nog finns det att göra i helgen. Får se vad som händer, tar timmarna som dom kommer, vet aldrig vad som dyker upp.

Hoppas ni alla andra får en bra helg.

Puss/Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Annica

Välkommen tillbaka!

Vad glad jag blir att "se" dig igen.

Hur mår du och vad har hänt sen sist?

Massa kramar!!!!!

2009-02-27 @ 14:38:25
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Blogga ska man bara göra när man känner för det. Att det blir "för mycket" känner jag igen. Har ju varit lite turbulent nu ett tag. Och det har varit nära att jag lagt ner bloggen själv ett par gånger.

Ser fram emot att följa dig igen!

KRAM!

2009-02-27 @ 15:16:38
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Cim

Åh vad kul att du bloggar lite igen, ja jag trodde nog det blev lite för mycket förra vändan, du bloggade jämt och om allt..... Du ska blogga för att du tycker det är kul eller för att du vill dela med dig av nåt... Svårare är det inte...

Pözz o kram

2009-02-27 @ 16:12:16
URL: http://lillahustrun.blogg.se/
Postat av: Mia

Men Madde!!! Välkommen tillbaks till bloggvärlden!!! L

2009-02-27 @ 16:54:41
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0