Liseberg...

Hallå!
Vilken dag vi hade igår. Vi var till Liseberg med en väninna och hennes son, vart bjudna och då kan man inte tacka nej.
Min son har aldrig varit på Liseberg (jo när han låg i magen), men det var en upplevelse för honom.

Dagen började bra med fint väder. Hade solsken hela vägen till Göteborg. Pojkarna satt och spela Ds i bilen och skratta och busa. Jag och väninnan satt och prata och skratta hela vägen. När vi väl kom till Göteborg så körde vi naturligtvis vilse, men som alla Göteborgare så har de inga problem med att vara trevliga, vi fick en vägbeskrivning av en trevlig kille, sen var det inga problem med att hitta.

När vi väl var inne på Liseberg så kom ösregnet, då var det bara och köpa en poncho och se glad ut. Vi börja med att gå upp i tornet, där grabbarna såg på film "Pandavision".
Sen var det dags att åka karuseller. Min son tycker inte det är kul. Men han övervann sin räddsla. Tummen upp för honom.
Han åkte flumride, Lisebergbanan, Kållorado, och slänggungan. Tyvärr så fick inte kompisen son med honom i kanonen, men nästa gång kanske.
 Jag och väninnan åkte med killarna i Kållorado och det var den ända  vi vuxna åkte.
Vi träffa även på min son fd skolfröken som han hade från 3-5 världens bästa skolfröken, snacka om att världen är liten. Vart så glad över att se henne. En toppen lärare.

Vi tog en massa lotter men ingen vinst alls, till min sons förtrett.
Hade alltså en underbar dag på Liseberg trots regn, åska  och blixt, men det var uppehåll lite då och då.

Nu får ni en trevlig helg
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Frida Hagström

hej hej jo ewa är jättetrevlig. Varför lämna raggarlivet då =) hehe hade ju vart kul att träffat dej i fkp =)

2009-07-31 @ 21:10:00
URL: http://rockyzmatte.blogg.se/
Postat av: Helén

Hej gumman! Härligt med att åka bort så där...

Jag skulle ju iväg med Maja nästa vecka till Malmö o Danmark med Bosse o hans grabb men läser du min blogg så förstår du nog att planerna har blivit ändrade? :(

Får ta o träffas en dag!

Kram kram

2009-08-02 @ 11:13:06
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0