Måndag...


Ny arbetsvecka, har 6 arbetspass kvar, 3 kvällar 1 förmiddagstur och 2 delade turer och sen är det semester JIPPI.

Vilken härlig helg jag har haft. Vi stack till Tyskland i fredags kväll, svalt och skönt var det. När vi kom till Gränna/Jönköping kom världens regnoväder..HÄRLIGT.
Jag tyckte det var svalkande... likaså gubben. Resan ner gick hur bra som helst. När vi kom över till Danmark var det underbart väder, likaså när vi kom till Tyskland. Hade fint väder hela tiden på denna resa.
Gubben och jag brukar ta en sån tur 1 gång om året och bara umgås..me like alot.
Hemvägen är himla tråkig, jag har en förmåga att somna från och till och det gör inte gubben så glad. Han hade velat att jag hade övningskört i Sverige men jag kände mej inte riktigt säker. Det får bli en annan gång.
På vägen hem kom ösregnet igen i Småland. Vi stanna till vid Hörle rastplats för att äta och vila lite, men det gick inte, vart stormade av en massa knott...inte kul.
Folk måste ha trott att vi var knasiga för vi klev ur bilen och bara stod i regnet och njöt.
Vi var hemma på lördags kväll och var helt slut. Vi somna innan kl var 21 och sov till 09 på söndagen.

Igår sööndag tog vi det bara lugnt och softade. Prata med min son igår. Vet ej när han kommer hem. Han har nu varit hos morsan och Knut i 1 vecka nu, kanske det blir tills veckans slut. Han stor trivs hos dom och så länge han gör det får han vara kvar tycker jag.
Nä nu ska jag hoppa in i duschen för att göra mej VACKER om det går :0).
Ha en underbar måndag.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: TT

Vad skönt att komma iväg en sväng!

Snart semester för dej med ser jag! :o)

2009-07-06 @ 14:08:08
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Låter som en härlig weekend. Hoppas på att vädret i Danmark håller i sig, ska dit vecka 30 och 31.



Kram

2009-07-06 @ 18:35:35
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Frida Hagström

Tack gumz kommer strax upp bilder på kåken. Uscha säger jag bara. Så dåligt trodde jag aldrig det skulle vara.

2009-07-06 @ 20:07:07
URL: http://sweetashell.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad skönt att du får semester snart :-)

Jag började min igår..

Ska ni göra nåt speciellt på semestern ?



Ha en fin dag !

Kramen

2009-07-07 @ 10:25:32
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Frida Hagström

Hej blir så glad för alla kommentarer. Hehe och ska man kapa ner allt bara? när? och hur blir det sen med tanke på att det är så brett nu? hehe hoppas du har lite svar =9

2009-07-07 @ 17:56:43
URL: http://sweetashell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0