Sovmorgon????

Vad ska man ha sovmorrnar till när man inte sover.
Här har man byt tur för att jobba kväll och så är man uppe med tuppen trots allt..så himla typiskt.
Det är lika varmt idag, trodde det skulle komma en rejäl skur + åska igår men som vanlig i denna håla så går den förbi och hamnar nån annanstans..typiskt.

Nu på morgonen har jag gjort iordning min flädersaft..så nu ska den stå i 5 dygn för att gotta till sej och sen är det bara att dricka..flädersaft är så svalkande gott.

Inatt vakna jag 02.45 och var drypande plaskvåt på hela kroppen från hjässa till tå, fy f-n vad jobbigt, fick blöta en handduk i kallt vatten och svepa om mej i, somna sen som en stock.
Just nnu har jag 28,3 grader varmt i lägenheten och det är 34,5 i solen ute, hoppas verkligen att detta kommer att ge sej, börjar bli en aningen jobbigt med värmen.
Min katt som inte är så förtjust i vatten ligger och spinner när man blöter händerna i kallt vatten och klappar honom och då är det varmt för katten.

Igår var jag och köpte garn till bebisdressen jag ska stick till min vän i Edsbyn som får en bebbe i september. Så igår kväll satte jag igång med den, den kommer att bli så himla fin.
Var även till IKEA och handla flasker till saften och hade hoppats på att det skulle vara svlt inne på IKEA men jag bedrog mej totalt, det stod stil där inne.

Förbenade nät. Hade skrivit klart detta så la nätet av. Så nu gör vi ett nytt försök.
Ni får ha en bra torsdag i värmen, glöm inte att drick mycket.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Nita

Hörru du du, jag har första tjing på ovädret!! :-)

Ang psoriasis så har jag det även i muskler och leder och det är inte som reumatism utan tvärtom. Man får mer ont av värme så det är en orsak att jag föredrar svalka och kallare årstider :-)

2009-07-02 @ 12:56:50
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Anna Hammar

Vet hur det är med det där med sovmorgon.. man vaknar tidigt som tusan ändå! Ja just nu är värmen rätt "jobbig" den är fuktig och jag har samma problem som du, vaknar och är så jävla svettig, vaknar inte jag så vaknar Victor, då väcker han mig och säger: hörre du! Flytta på dig lite... men då blir det att gå upp och ta en kalldusch... skönt.. Kram Anna

2009-07-02 @ 13:09:28
URL: http://pumaaaans.blogspot.com
Postat av: Frida Hagström

Internet e jäkla skit det =)

2009-07-02 @ 19:09:09
URL: http://sweetashell.blogg.se/
Postat av: Helén

Hihi - fläderblom som luktar KATTPISS!!! asg Gissa vad jag letade efter kattpiss här hemma innan du sa vad det var! Mina grå blev mer grå för VART kom lukten ifrån - påp tredje våningen o ingen katt! Haha - vad rolig du är! Ställer ut den på ballen utan att säga nått... fnissar Ha en fin fredag o underbar helg granne o vän! Kramar om

2009-07-03 @ 05:44:10
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Frida Hagström

tyvärr så står det ganska stilla nu då lill syrran ska döpas imorgon. Ha det bäst =)

2009-07-03 @ 14:20:41
URL: http://sweetashell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0