God morgon... Tisdag


..på er alle ihop.
Här sitter jag med mitt kaffe och det smakar ljuvligt. Idag vet jag att jag ska jobba nu på morgonen, fast idag vakna jag 45 min för innan kl skulle ringa gick inte att somna om, så det var bara att knalla upp och häva sej in i duschen. Så nu har jag lite tid över och inte så lite heller.. börjar ju inte förns kl 08.00. så jag har en maskin tvätt på och diskamaskinen går och allt detta blir jag klar med innan jag går till jobbet. Behöver inte gå förns ca 07.50 tar ca 3 min att gå till jobbet där jag jobbar och det är himla skönt.
Igår vart det inte nåt mer tokeri från min sida. Allt flöt på som vanligt när jag kom till jobbet.

Idag är det mulet ute.. solen orkar inte titta fram alls. Gubben har sovit hemma inatt hos sej.. skönt med lite space.. kände att det var dags.
Om ca 30 min ska jag väcka grabben så han kommer upp. Vart lite fundersam varför han inte messa mej igår när jag jobba för det brukar han göra i tid och otid..men han satt väl och spela på sitt Nitendo Ds.. han får bara spela i 2 tim åt gången per dag, han fixar inte mer. Men när "katten är borta dansar råttorna på bordet" heter det väl.
Vilket schema jag har denna vecka, vi har börjat på nytt denna vecka. Jag jobbar 08.00-15.00 igår, fast hade byt då. Idag jobbar jag 08.00-13.45 och imorgon 08.00-13.00 och torsdag 08.00-13.00. Ledig på fredag och jobbar helgen. Är så skönt att få börja kl 08 på morgonen.. är liksom ingen morgonmänniska.
Nu vakna grabben 20 min innan han ska upp..härligt.
Ska fixa lite frukost åt honom.
Ha en underbar tisdag.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Anna Hammar

Godmorgon! Ha en jätte bra dag (på jobbet) du med vännen! Kramis :D

2009-06-02 @ 07:17:00
URL: http://pumaaaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0