Jaha..

Då är det tisdag. Jag är ledig och det är sol ute, snacka om att jag har tur. Har inget inplanerat idag, ska bara ta det lugnt. Har sutti  på Facebook en stund även varit inne på  Youtube men hitta inget roligt.
Grabben har nu bara 2 dagar kvar till skolavslutningen. Idag är han med skolan och badar i Kumlasjön.


Var ju som sagt och frissera mej igår och det vart hur bra som helst, JÄTTE nöjd. Få se vad gubbstrutsen säger. Han kom inte hit igår och inte hört av sej, men han är väl hemma hos sej.
Allt för mej.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hallå



Kan du inte lägga ut ett foto på frissan!!



Kram Camilla

2009-06-09 @ 23:39:43
Postat av: Maria

Jag har oxå hittat Facebook och blir sittandes där :-)



Ha en fin dag !

2009-06-10 @ 09:13:00
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Madde

Hej! Camilla! Som du vet gör jag mej inte så bra på foto och särskilt nu som jag har gått upp i vikt. Kram Madde

2009-06-11 @ 10:24:41
URL: http://toffelmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0