Torsdag...dan för midsommarafton

Hej alla glada bloggare!
Nu sitter jag här med kaffe som vanligt.. vad annars!? måste ju vakna :0).
Har faktiskt suttit en stund, men hållt på med lite info till våra sommarvikarier om våra brukare, men vill nu ta en liten paus, har liksom kört fast, är lite svårt att skriva ner rutiner om alla brukare, för man går ju till jobbet och gör det man ska liksom och man tänker inte så mycket på hur man gör och nu skaj ag sitta och skriva ner det och som ni förstår kopplar inte hjärnan ibland :0).
Jag jobbar sitta kvällen idag på min kvällsvecka sen är jag ledig fredag,lördag, söndag HÄRLIGT.
Har inget planerat för midsommar tyvärr, men nåt blir det.

Idag vet inte solen om den ska komma fram eller gömma sej bakom molnen, får väl hoppas att hon orkar titta fram under dagen.
Det är sommarlovsmorgon nu på barnkanalen som vi tittar på. ett måste på sommarlovet (jag blir aldrig vuxen).

Skrev igår att jag skulle ta mej en öl ppå balkongen och det gjorde jag och det var så rogivande att sitta där, inga barn ute på gården, hörde bara grannen tala i telefon...vad annars..undrar om hon bor i den ibland :0). Satt allafall där en stund och mös och lyssna på fåglarna. Somna jätte skönt sen. Har som sagt haft sovmorgon hela veckan men har varit uppe med tuppen alla dagar utom idag och det kändes skönt att få sova lite längre idag.
Nä nu ska jag fortsätta med att skriva om rutinerna.
Ha en underbar torsdag alla.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Nickan

Ha en underbar ledighet och glad midsommar! kram Annika

2009-06-18 @ 09:49:02
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Anna Hammar

Haha - det är MITT fel, för jag har inget att göra på dagarna, stackars Hellan hon har det inte lätt =) Hoppas du får en fin midsommar, vi ska på bröllop! Kram Anna

2009-06-18 @ 16:29:29
URL: http://pumaaaans.blogspot.com
Postat av: Helén

Haha - Grannen UNDER är ju inte KLOK - bara TALAR o TALAR i tfn - jag hör henne oxå! ;) Thihi....



VA? Vad sa du? Menade du MIG? asg

Jahaaa... ser ut som ett fån o fattar inte vad Madde menar Hihi



Ha en underbar tisdag!



Kram H

2009-06-23 @ 06:16:21
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0