Då var helgen slut....


Hej Alla Bloggare!
Då var helgen över.

Har nu satt mej en stund framför datorn, ska snart sätta igång med att tvätta mina köksfönster o sätta upp gardinerna som jag sydde om för lite över en vecka sen.
Jobbhelgen har varit lugn. Har fått mej en käftsmäll av en brukare och jag somna på söndag eftermiddag med en annan brukare, så helgen har varit okej =), trotts tidsomsrällningen.

Nu på förmiddagen har jag hunnit med att titta tv,n, varit till apoteket o en avstickar till en kompis o fika o sen till Ica Maxi för att handla o sen gett grannen mina bamburullgardiner som hon nu har satt upp på balkongen, hon hamrade o hade sej så hela grannskapet måste ha vaknat =), passa på att prata med henne när hon spikade o hade sej, men var tvungen att gå in på grund av min svindel, vart skit höjdrädd av att hon stod på en köksstol o spikade =).

Imorgon blir det äntligen av mitt underklädsparty, det ska bli spännande o se vad som finns att prova o vad för nya modeller som har kommit sen sist jag hade partyt.
 Nä nu får jag sätta lite fart med fönstertvätten innan vädret hinner ändra på sej, men vet aldrig med mars vädret.

Ha en underbar dag alla.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Helén

Taaadaaaa - se se se vem som skriver i din blogg. Det måste betyda att jag sitter vid mitt köksbord o inte ligger nerrammlad i buskarna nedanför! :D (Håller mig från det nu - har ff ärr på ryggen typ efter förra ggn!) asg Ser du att buskarna ligger ner ff efter 3 år? haha.... Tusen tack Madde för de fina gardinerna! :) Blev så bra så... Kram kram

2009-03-30 @ 14:56:09
URL: http://www.heponima.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0