Hemma.....

Är hemma på timmar, tänkte bara slänga in ett kort inlägg. Tråkigt att bilden har försvunnit från förra inlägget, ber så hemskt mycket om ursäkt. Men bilden ska föreställa en gubbe som sitter o kör bilen  med säkerhetsbältet som man ska o tanten som sitter brevid har sitt säkerhetsbältet som vanligt plus över munnen.

Jag jobbar idag en delad tur, börja 07.00-14.00 17.00-21.00 imorgon gör jag en delad tur till 07.00-11.00 14.00-20.30 o sen en tur på ,måndag oxå men bara till 07.30-13.30 men  det är inga roliga pass.

Ska nu blogga runt lite o se vad som har hänt hos er andra.

Gubben min har åkt iväg för att hämta en bil till mej i Stockholm. Ska köpa en bil att övningsköra i, en Polo årsmodell 74, bättre än inget alls, så nu ska jag väl äntligen komma igång med att övningsköra privat oxå o inte bara på körskolan. Kostar ju skjortan att ta körlektioner på bilskolan 650kr per timme.

Allt för mej. Ha en hel skön helg.

Puss/Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Maria

Såna där delade turer hade jag på 80-talet när jag jobbade på gruppbostad och dem är verkligen öken..



Trodde dem var förlegade vid det här laget, men det är ju ett sätt att tjäna pengar..



Må så gott !

2009-03-07 @ 19:36:44
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Mia

Fy vilka tråkiga pass du har!

2009-03-08 @ 07:41:51
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0