Ja då är det tisdag..


Hejsan alla bloggare!
Jag nu är jag tillbaka igen efter helgen.
Har nu återhämtat mej från Ålands resan.

Vilken resa, hade rent ut sagt skit kul.
Tyvärr kan jag inte lägga ut bilder från resan, ingen av mina jobbar kompisar vill vara med o det får jag ta hänsyn till, de ända bilderna jag kan lägga ut är på "Idol Marcus".

Alla var på toppen humör på lördagen när vi gavs o iväg, spralliga o förväntasfulla.
Det vart lite huttande i bussen, men inte av alla, (jag var inte en av dom :-). )
Kom fram till terminalen runt 15.15 o vi fick vänta en bra stund där, men tiden gick fort.
Medan vi satt där på terminalen kom "Idol Marcus" o skulle gå på färjan tidigare med ett släpptåg av tjejer som oxå skulle med honom på färjan, fick lite kort tagna då.

Är inte världsbäst på att ta kort, men det fick bli som det blev, han är sej lite olik, med viktnedgången sen "Stjärnor på is".
Han fick sej en utskällning av vakten som släppte in honom tidigare på båten, vakten tala om för honom att bara för han var en "kändis" så skulle han inte tro att han var nåt, vakten vat väl inte så glad över släpptåget av tjejerna.

Nå väl, vi klev på båten nån timme senare o börja förfesta i hytten (som man ej fick, såg vi dan efter :-) ). Vi satt i våran hytt, alla var inte med utan vissa gick upp till puben för att se Melodifestivalen. Vi hade hur kul som helst.
Vart en massa roliga kort som jag tyvärr inte kan vissa.
Festa stort sätt hela natten, vissa av oss kom aldrig till hytten :-).
Tog lite kort på "Idol Marcus" när han uppträden, fast det vart inte så bra bilder, man knäpper o knäpper med kameran när man är lite onykter så det blir inga bra bilder fast man tror det när man tar :-).

Tv-teamet sprang runt på båten hela tiden, man får hoppas att man inte vart med o vart man det så hoppas jag att de tar bort det, men jag tror att vissa av mina arbetskamrater kommer att komma med :-).

Resan var himla kul iallafall o man såg sider av varandra som man inte visste. Vi har redan bestämt att det måste bli fler såna resor, vi prata om till hösten efter att alla har haft semester.

Själv blir det nog en resa till maj med grabben plus väninna o hennes grabb. Handla på taxfree o fick en biljett för 4.

Nu får det vara allt för mej denna gång.
Ska ta mej en bloggrunda o se vad ni andra har haft för er under helgen.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Helén

Härligt Madde att ni hade det toppen! Kunde inte tro nått annat med det gänget!:) Haha, läsa min blogg tar 15 dagar för jag bloggar ju jämt! fnissar Ha det gott! Kram grannen

2009-03-17 @ 13:56:32
URL: http://www.heponima.blogspot.com
Postat av: Mia

Åh, vad härligt!!! Åsså Idol-Markus, han är ju för skön... L

2009-03-17 @ 17:22:25
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Nita

Åhhh vem har inte lust att sticka på båtresa nu då?? Fast jag ska till Ullared i vår så det ska också bli ett äventyr :-) Inte för plåskan men för mig haha!

2009-03-19 @ 07:06:06
URL: http://www.tigerlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0