Ledig


Hejsan!

Idag är jag ledig, skönt. Har varit ute en stund, varit till grabbens skola o pratat med en socionom, o det gick bra. Man får ta en dag itaget.

Det blir inget underklädsparty idag, gubben ligger dålig, så jag har bokat om, så det blir ett underklädsparty sista mars istället.

Var iväg till jobbet igår med, huvudvärk+tandvärk, det gick bra, jobbade kväll, så det vart inte så många timmar trots allt o så är jag ju som sagt ledig idag o i morgen. Sen jobbar jag hästturer i helgen o måndagen, så man kommer att se ut som en urvriden trasa efter en rejäl storstädning :) (jobbar på en demensavdelning).
Men sen efter måndagen jobbar jag bara 2 dagar till, sen bär det iväg till Åland med ett gäng jobbarkompisar från 3 demensavdelningar  :) ska bli så himla kul. Vi ska åka med båten Cindirella, och vi får hoppas att de inte spelar in då till serien "Färjan" som vissas på kanal 5. Idol Marcus ska visst spela på båten oxå. Ser verkligen fram mot denna resa. Kommar att göra ett inlägg om båtresan så håll er till tåls, kanske det blir några roliga bilder oxå.

Ha en underbar dag alla.
Puss/Kram
Madde

En liten uppdatering Fick just reda på att det kommer att  ske inspelning på Cindirella när vi ska åka. Gäller att sköta sej då, så man inte hamnar på tv pust..stön.. fniss.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0