Hemkommen från "The Big City"

Nu har vi kommit hem från Örebro. Grabbarna vart jätte glada över sitt nya spel till Nitendo Ds. Efter att vi innhandlat spelet for vi till Stadsparken. Gick lite i Wadköping och tittade, sen köpte vi glass och bara gick runt, hur härligt som helst. Naturligtvis vart det lite bilder.

Casper med kompis på Våghustorget efter att innhandlat spelet.


I Wadköping i Kronbloms museumet.


Casper i ett träd i Stadsparken.

Alla var nöjda. nu håller jag på och fixar lite mat till oss, det blir färskpotatis, burkskinka och hemmagjord legymsallad mums.

Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej



Ni kunde fått en kopp kaffe här i den stora staden på min balkong.



Kram Camilla

2009-05-30 @ 15:09:53
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Ja, nu blev det en väldigt stort hus för 3 personer, hihi.

Så nu måste jag planera in hur jag vill ha alla rummen, hahaha.

Ha en skön söndag!

KRAM

2009-05-31 @ 07:46:50
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad härligt ni verkar ha haft det. Själv har man badat.



Det blev ingen bio för mig, vi for till svärmor och åt istället. Då slapp man laga mat. Ler.

2009-05-31 @ 17:00:40
URL: http://hannasodergren.blogg.se/
Postat av: Helén

Mmm - ni ser ut att haft en toppendag! Önskar dig en fin dag som har påbörjats o en underbar vecka som kommer! Kramar om min söta granne

2009-06-01 @ 07:12:57
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0