Jaha...

...då var det onsdag igen, halva veckan har gått. Sitter här och funderar lite, med mitt kaffeglas, har tittat lite på tv,n. Grabben är i skolan, gubben sov hemma hos sej i natt, så jag är alldeles sjäv. Ska jobba kväll i kväll,  ska nog börja lite tidigare idag, för vi har personalmöte med alla demens avd och det kommer nog att pratas om nedlägningar och omplaceringar som kommer att ske här under sommaren och semestrarna, men har inte riktigt bestämt mej ännu om jag ska gå, samtidigt känns det viktigt, men.....Sen är jag ledig i 2 dagar och sen blir det att jobba helgen, med 2 delade turer.

Ute skiner solen och det är ca 19 grader i solen, så det verkar som det blir en vacker dag.
Min pollenallergi håller på att ge sej och det känns bra....men jag förstår inte hur mycket snor det kan finnas i en sån liten näsa som jag har ;p (ni som känner mej vet att jag är beroende av nässpray) har knappt använt det nu under min allergiperiod, springer och snyter mej stup i ett...ha, ha, :0).

Nu ska jag gå en liten bloggrunda och se vilka som har vaknat till liv :0)
Ha en underbar onsdag.
Puss/Kram
Madde

(Uppdatering: Blir inget personalmöte med alla avd. Chefen tar en avd i taget.Det vart inte våran idag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0