Lördag


Hej alla ute i bloggvärlden.
Sitter här med mitt kaffe och har nyss ätit frukost och duschat. Ska i väg till the big city Örtebro med min väninna och hennes son och min grabb ska med såklart, Väninnan ringde och la undan ett pokemon spel till "nitendo ds" åt grabbarna till idag. Det var slut på "games" ute på Marieberg köpcentrum.

Dan igår vart jätte bra. Fick flexa redan kl 12 igår och då såg jag till att äte lunch med en jobbarkompis. Sen gick vi och hämta längderna som vi hade beställt till jobbet att hänga på väggen, himla vad SNYGGA dom vart.
Fick ett trevligt besked igår av min chef. JAG FÅR VARA KVAR PÅ MIN AVD :0), skönt att det är över nu. Alla fick inte vara kvar på sin avd utan fick flytta på sej och det var lite reaktioner på det. Jag är glad att jag fick vara kvar på min avd i alla fall. Ibland tycker jag att det blir så jobbigt med alla dessa reaktioner. Att kommun gör så här beror ju på nåt i grumden förutom låg konjekturen. Jag tror att detta hade kommit i allafall  utan låg konjukturen.

Igår var jag på bio, bara så där huxflux. Gick och titta på "Änglar o Demoner", filmen var ganska bra, tyckte det fattades lite från boken, men så är det ju alltid. Tom Hanks tycker jag om som skådespelare. Stellan Skarsgård gjorde oxå bra if¨rån sej i filmen, en sevärd film trots allt.



Innan jag gick på bio, så träffa jag på min kära granne Helén som satt ute på gården och grilla med mellan sonen. Smutta lite på hennes vin :0). Naturligtvis tog hon kort på oss tillsammans..jag i mitt platta hår najs..inte *asg*. Om ni vill kan ni få titta här.
Jag hade en bra dag igår.
Nu ska jag ta och klä mej lite och sen ska vi sticka iväg till Örebro.
Ha nu en underbar lördag i värmen.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Helén

Du är ju JÄTTEFIN med ditt PLATTA hår.... :D Bra att filmen var ok - jag har ju inte läst boken så då gillar jag nog den mer! Kramar om

2009-05-30 @ 10:35:17
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Helén

Din länkning funkade inne söt - här kommer adressen för ER som vill se... =)



http://heponimas.wordpress.com/2009/05/29/lite-uppdate-o-bilder/

2009-05-30 @ 10:38:24
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Camilla

Tjenare tjejen, kände inte igen dig i platt hår. Men jag kände igen bakgrunden där jag bott en gång i tiden.



Kram Camilla

2009-05-30 @ 18:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0