Mitt i veckan...


Ja då var det mitt i veckan igen. Ute blåser det och är mulet. Själv sitter jag här..är själv hemma.
Gubben har åkt sin väg och grabben är till skolan. Grabbens och hans klass har utflyckt idag. De ska cykla till ett ställe  som heter "Lugnet" som ligger i Hällabrottet vid Ytong någonstans och tillåter vädret ska de oxå bada i nåt kalkbrott som det finns massor av i Hällabrottet. Hoppas han får en bra dag.

Idag ska jag jobba kväll, har byt med en jobbarkompis. Ska även jobba kväll imorgon oxå då byt med en jobbarkompis, fast då blir det på en annan avd och det kan bli kul.

Igår så var jag och gubben och handla blommor till balkongen. Köpte 7st röda pelargoner, 4st snöflingor, 2 st silvernjurvinder, 2 st hellycrysom. Har planterat dom igår kväll, så nu har jag sommar fint på balkongen. plantera oxå några frön som blir nåt men vad vet jag inte, har fått av en jobbarkompis.
Så här ser det ut på balkongen.





Kanske lite svårt att se hur balkonglådan ser ut men ni får lite hum om hur.
Nu ska jag ta mej en blogg runda, för det var länge sen.
Ha nu en underbar onsdag.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej



Vad fint, jag var i väg i dag och köpte blommor där du och jag brukar plantera.



Kram Camilla

2009-05-27 @ 18:12:38
Postat av: Helén

Åhhh så fin balle du har! :D Min är urtunn på allt förutom skit! Har du hämtat nycklarna...? Vilket bök! :O Hoppas det är bra med dig annars... Puss o kram

2009-05-27 @ 19:49:13
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0