Onsdag


Ja då var det onsdag. Vädret har inte riktig bestämt sej hur det ska vara idag, solen försöker titta fram bland mörka moln, så förmodligen blir det regn.
Idag ska jag till jobbet, insperation till det har inte infunnit sej ännu, men ska hoppa in i duschen så kanske det kommer.
Har haft en slapp morgon, fixat lite och donat och umgåtts med särbon.
Gubben klippte grabben igår, men vi får nog göra det lite bättre imorgon, vart lite ojämnt, försökte rätta till det imorse, men..men...
Jag jobbar ikväll och imorgon sen är jag ledig hela helgen. Eftersom grabben åker till sin mormor imorgon eftermiddag funderar vi på att åka ut till gubben och vara där under helgen, ska ta med kissen oxå, han har aldrig fått varit ute (innekatt). Men det är bara funderingar än så länge. Fast det skulle vara skönt att få komma hemifrån en stund.

Har inte så mycket mer att skriva om egentligen, så innan det blir en massa galimattias så avslutar jag.
Ni får ha en underbar onsdag.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0