Skönt med ledig dag....

Jag har bara inte gjort nåt alls under dagen som har gått. Klev upp omkring 07.15 för att väcka grabben, käka frulle, drack kaffe såg på dumburken, skrev en massa brev som jag hade försumat, umgicks lite med särbon mysfaktor *L*. Lagat lunch.
Vid 13.30 tiden träffa jag jobbarkompis fram på torget, där vi gick in i affären "Gardinia" för att beställa en massa längder till våran avd att ha på väggen så att ljudet i matsalen försvinner lite. Hade fått en rekvisition av chefen, det vart en dyr historia eftersom vi får dom levererade och upp sydda för att bara motera upp de på väggen. Sen vart det en massa skit prat på stan en stund, träffa på Anna som nyss har fått en lite flicka hur go o söt som helst lilla Mira som hon ska heta. Sen träffa vi på en jobbarkompis som var på väg till jobbet. Var sen in på Maxi en snabb sväng för att inhandla kopattlikör (mjölk) och inne på Maxi träffa jag på grannens  Heléns söta lilla flicka, satt och åt glass med några kompisar.

Men nu är jag hemma. Grabben har ätit och sen fått gått ut med alla sopor som jag glömde. datorn stod på när jag kom hem, gubben var utflugen men vart vet jag inte, men han är väl inte så långt borta för han har inte sin väska med sej.

Solen har dykt upp och det är en härlig värme ute. Perfekt dag för att vara ledig *L*.

Ha en helt underbar tisdag.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Helén

Ahaa - är det DÄR Maja är? L stort Jag vet att hon var där nere - men fy, nu ska det gås ner själv oså... blä Var är mina barnvagnar? suck Noll koll längre... Var är mina barn? :D Kram

2009-05-19 @ 18:15:47
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Helén

Ahaa - är det DÄR Maja är? L stort Jag vet att hon var där nere - men fy, nu ska det gås ner själv oså... blä Var är mina barnvagnar? suck Noll koll längre... Var är mina barn? :D Kram

2009-05-19 @ 18:16:15
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Anna Hammar

Helloooo! Brukar du alltid träffa på så många du känner eller var det bara en sån dag idag? Jag brukar ha sånna dagar när jag absolut INTE vill träffa någon man känner, när håret står åt alla håll och man är totalt osminkad och oduschad, DÅ träffar jag ALLA =)



Ha en bra kväll! Kramis Anna

2009-05-19 @ 21:53:18
URL: http://pumaaaans.blogspot.com
Postat av: Kattis

Hallå!

Jag hinner inte kolla in bloggar längre utom när jag svarar. Ska bättra mig på det, tänkte jag. Här är allt bara fint och man får hoppas på skönt väder i helgen.

Ha det gott!

KRAM

2009-05-20 @ 08:10:03
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0