Fick en bra....

..bra start på min dag idag.
Vakna av att min särbo kryper ner 15 min innan klockan ringde i morse och bara gosar med mej..det tycker jag om :).
Resten av dagen har bara varit bra. Igår åkte min far in till USÖ för operation idag. Han opererades i morse kl 07.30 och när jag ringde hans sambo vid 10.30 så hade chefsläkaren nyss ring och talat om att operationen hade gått jätte bra, och att de passa på att ta lite fler prover på honom..och det var ett glädjande besked tyckte jag. Ska ringa min far senare i kväll och höra hur det är med honom.
Så än så länge är det en bra dag.
Det har även varit en bra dag på jobbet, haft lite ventilation med personal och chef som vart lyckad.

Jag hoppas att min dag fortsätter att vara toppen, känner att det behövs, har varit lite mycket runt omkring ett tag.



Jag jobba kväll igår och den var inte så rolig, vart kallad både det ena och det andra av en brukare + spottad och sparkad på, så det känns bra att idag är en bra dag. Usch vad jag tjatar..men ..men..

Nu får ni alla andra ha en bra dag oxå.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Mia

Kanske man måste få ta lite skit för att uppskatta det som är bra....fast rätt jobbigt...

2009-11-18 @ 15:43:48
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt att operationen gick bra :) Tråkigt med aggresiva brukare däremot :(



Kram Anna

2009-11-18 @ 17:08:08
URL: http://www.spritusrector.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0