Fredag.....

Ja då var det fredag igen, tänk vad fort det går. Idag har jag haft en ledig dag från jobbet och då ska allt ske eftersom jag jobbar hela helgen.
Det vart att städa på eftermiddagen i stället på förmiddan.

Var och fixa vaccination till grabben idag för igår fanns det inget. Gjorde sällskap med en kompis o hennes dotter. Vi kom dit till 12.00 och stod och vänta i 2 timmar och vi var först i kön. De öppna lite tidigare så redan kl 14.00 var vi hemma igen, nu är det gjort, nu ska han ta om, om 3 veckor sen är han immun.
När jag väl var hemma så var det bara att sätta igång med städningen och ta fram alla adventsljusstackar och sätta igån, var klar runt halv 4 sen gick jag och fika hos M och sen ner till Maxi för att handla hem ljus, mossa och kalenderljus och inte hade jag fått i mej nån mat, så jag har varit vrål hungrig under  tiden jag höll på, fick äta lite nu vid 18.30 tiden så nu är man mätt och belåten.
Allt är pyntat och klart, det är bara balkongen som behöver få lite grankvistar, hoppas gubben fixar det under helgen.

Imorse när jag vaknade så skulle jag se på tv....dååååå gick den inte helt svart och alla kablar satt som dom skulle HJÄLP tänkte jag nu blir gubben extra glad :( men efter ca 2 tim så funka tv igen, stängde av all ström och sen funka den. Det roliga är att vi sålde grabbens tv igår till svärmors kompis. Sonen ska få en lite platt tv i julklapp istället.

Jag hoppas nu att ni alla får en jätte fin advent. Inte säkert jag är inne i helgen och kollar så därför önskar jag er det.
Puss/Kram
Madde



Kommentarer
Postat av: Mia

Även om du inte är inne o kollar, så önskar jag dig en fin helg L

2009-11-28 @ 18:26:10
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ha en trevlig första advent trots att du jobbar.



Kram Camilla

2009-11-28 @ 19:54:20
Postat av: soffie

skönt att han fick vaccinet,här har alla i min familj fått sprutan nu,

hoppas den hjälper så vi slipper influensan,

mysigt med advent ha det gött

2009-11-28 @ 22:27:57
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: maria

Önskar dig en härlig första advent !

Kram kram

2009-11-29 @ 09:31:54
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Vivan

Tack för go kommentar!!!

Nu är det bara en dag kvar...sen ledigt 1 dag!

Kramen!

2009-11-29 @ 22:51:36
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0