Howdy foks






Ja jag lever.

Sitter här och gör ingenting. Har jobbat idag och varit på brandskyddsutbildning..intressant..kallt :D.

Helgen har varit lugn, bara varit. Tittat in lite då och då på fb och bloggen men inte orkat gjort några inlägg.

De tråkigheter som jag skrev om förra veckan har med grabben att göra..Han bara skolkar och skiter fullständigt i skolan. De ringde på torsdagen förra veckan och undra vart han var..det var ingen som hade sett honom på hela dagen..och SÅNT är inte kul..så jag bröt ihop totalt.. Men ingen förbättring har skett tyvärr samma problem kvar TYVÄRR. Gav sonen ett ultimatum under helgen att om han sköter skolan ska han få belöning under helgen, men den har han redan sabbat..så den uteblev och det är bara tisdag.
Ska på utvecklingssamtal under v48 så får vi se vad som sägs om grabben.

Jaha då ska man vara ledig imorgon och på torsdag för att sen jobba hela helgen. Fast imorgon måste jag till jobbet för då har vi nånting som heter "Anhörigglasögon" som man måste gå på och jag får naturligtvis betalt annars hade jag inte gått..ska vara där till kl 08 imorgon och sen på eftermiddan ska jag till sjukgymnasten..så onsdagen är uppbokad..så jag får väl vila ordentligt på torsdag istället om inget annat händer.

Ja det var lite uppdatering av lilla mej.

Oj oj glömde tala om att jag vägde mej förra måndagen och hade gått ner 1,2 kg på 14 dagar så sammanlagt nu har jag gått ner 6kg. Sakta men säkert går det ner för :D känner det runt midjan..har fått bytt st på kläderna på jobbet :D

Nu får ni alla ha det bra.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis till viktminskningen!!



Hoppas problemen med grabben löser sig. Hur gammal är han?

2009-11-10 @ 18:02:59
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: soffie

usch va tråkigt med din son hoppas han förstår snart att det ej funkar så,min 14åring är inne i en sån period han skiter i skolan å läxor men än har han ej börjar skolka,

suck ,

må gott

2009-11-10 @ 18:34:56
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis till viktminskningen!!! Visst är det skönt? Bra gjort, vännen!

2009-11-10 @ 19:01:22
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej Madde



Vet hur kämpigt det kan vara när barnen fullkomligt skiter i allt, hoppas att ni hittar en lösning.



Ville berätta något positivt, min dotter ska flytta hem till mig, så feb flyttar jag till en 4:a här i området.



Massor med kramar till dig, du vet var jag finns

2009-11-10 @ 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0