När ska detta väder ta slut....

HALLÅ

Nu kommer det ett litet inlägg.
Har haft fullt upp sen i måndags, har bokat en massa på fm eftersom jag är ledig då, måste hinna med att träffa vänner :D.
Igår var jag till M innan jag gick till skolan för utvecklingssamtal på sonens skola. Han fick bra omdömmen trots låg närvaro, i So o Sv fick han inga bra omdömmen, men det var väntat, där har han sin gamla mentor som han inte kommer överens med alls, fler med han i hans klass, så där blir det lite åtgärder men..men. Efter detta samtal gick jag över till vännen C och fika lite och tala lite och hade det trevligt.. C behövde det,
Sen var det hem och göra sej iordning för work..
Idag har jag varit till sjukgymnasten och har fått klar tecken att få börja sticka igen men inte så intensivt och fortrsätta med mina övningar SÅ GISSA OM JAG ÄR GLAD..nu behöver jag inte gå till sjukgymnasten nåt mer "peppar, peppar ta i trä"
Efter det gick jag ner till Cim för att fika lite, har inte träffat henne på ett tag sen hon flytta tillbaka till Kumla, så vi fick oss en pratstund och det är alltid trevligt. Jag gick ner till henne och jag var som en dränkt katt när jag kom fram, men hon skjutsa hem mej sen innan hon stack till jobbet.
Jag vart lite kall efter promenaden till henne, så när jag kom hem tog jag mej ett varmt bubbelbad, hur SKÖNT som helst.

Imorgon ska Casper och jag se om vi kan bli vaccinerade, vi sticker dit nån timme innan de öppnar, får hoppas att det finns nåt vaccin över huvudet taget, börjar bli lite trött på organisationen av vaccinet.

Vad tycker ni om detta trista väder vi ha??? JAG VILL hellre ha snö så det blir ljust, och särskilt till advent nu.
Man kanske får köra snö dansen istället för regn dansen :).

Inte åker gubben på torsdag och blir borta så jag får smida andra planer istället.
Nu ska jag fixa lite innan jag ska iväg till jobbet.
Ha nu alla en bra onsdag.

Puss/Kram
Madde


Ps: så här vill jag att det ska se ut ute. Ds


Kommentarer
Postat av: Cim

TACK vännen för att du kom o fikade idag, suuuupermysigt var det och det måste vi göra om snaaaart!!!!!



Kramisar

2009-11-25 @ 20:16:46
URL: http://lillahustrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0