Hallå...

Jag har inte skrivit nåt sen i fredags, fy på mej, men har jobbat hela helgen och igår hade jag ingen större lust till att sitta vid datorn..orken var slut efter helgarbetet..sluta kl 13 igår efter en helg med 2 delade turer.

Som sagt va så är jag här nu igen och ska försöka uppdatera mej lite.
Jag var på middag i fredags eftermiddag hos viktväktarna...handledaren fira att hon hade hållit sin vikt i 10 år och hon bjöd på 3 rätters och underhållning..MYCKET TREVLIGT

Förrätten var en liknande räkcocktail (mums)
Varmrätten var tandori kyckling med basmatris (mums)
Efterrätten var äppelkaka med vaniljvisp (super mums)

Underhållningen bestod av en fakir (ååååååhhh) skit kul och underhållande, fanns en del som blunda och inte gilla det men jag gillade det skit häftigt.
 
Jätte fin dukning


Denna tjej fick häfta dit en selma på hans bröst med häftapparat coolt


Här leker fakiren lite med elden.

Helt otroligt häftigt, har mer bilder men inte så bra är liksom inte världsbäst på att ta kort. Han satte fast en råttfäll i sin tunga oxå, svalde ett svärd som en i publiken fick dra ur honom oxå.

Fredags kvällen vart himla trevlig.

Nu idag har jag varit ledig, men var ändå tvungen att gå till jobbet och fixa lite turbyten och sånt på datorn. Mitt schema har legat fel sen vi fick allt på datorn (vi har börjat med självservice) och naturligtvis ska det krångla, men nu är det fixat och klart. Sen har jag planterat ljung och en på balkongen och tagit bort min konstgjorda gräsmatta, så nu är det höst på min balkong.

Allt för mej.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Annica

Vad läckert med en fakir! På svågerns bröllop förra året hade de en eldslukare. Det var så häftigt! Synd att det var mitt i sommaren och så ljust. För det hade nog varit ännu läckrare om det varit mörkt.

Sköt om dig!

KRAM!

2009-10-27 @ 17:00:01
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Är också dålig på att uppdatera för tillfället. Har inte haft sån stor blogglust, så jag skriver ett inlägg lite då och då.



Kram

2009-10-27 @ 19:08:42
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0