Ja då har måndagen snart gått...



Ja då var det som sagt måndag och den är snart över.. Har jobbat idag och det har gått ganska bra..lite öm i armbågen..
Min helg har gått i värkens tecken inte roligt..fick världens tandvärk utöver värken i armen..snaclka om att knapprat piller i helgen..gick åt en hel alvedonask...inte bra..men tandvärken är över iaf och det är huvudsaken.

Idag har jag fått lite uträttat på jobbet och det känns himla skönt..Har fixat tid till sjukgymnast och får vänta ca 14 dagar men jag har fått en tid iaf... Har ringt gamla företagshälsovården och bett dom skicka över min papper till vårt nya..Har uträttat ärenden på stan för jobbet räkning och min egen.. Det har varit en bra dag..även för min son har det varit en bra dag i skolan "peppar,peppar ta i trä"

Gubben har åkt upp till snövädret för att hälsa på sin pappa..så nu är jag själv ända till imorgon kväll tror jag..Han skicka nyss ett mms och det var en massa snö..tur att det inte har kommit hit ännu..det regnar mest nu???? Hoppas att snön väntar på sej en stund.

Imorgon ska vi ha nåt liknande "Kick Off" på jobbet..Chefen skulle bjuda på lunch på "Hotellet" i Kumla, har aldrig ätit där. Kan bli trevligt.... :)

Idag är det en vecka sen jag börja på "Viktväktarna" och jag har nu varit där och vägt mej..Hade hoppats på mer viktnedgång men ett halvt kilo hade jag gått ner :( brukar gå ner mer när jag väl sätter igång..men det kanske är bättre viktmiskning nästa måndag. Får inte tappa sugen.

Ska nu kolla runt lite och se vad som har skett hos er under helgen.
Ha en trevlig måndagskväll
Puss/Kram
Madde




Kommentarer
Postat av: Mia

Lycka till med vikten, Madde...inte tappa sugen nu L

2009-10-05 @ 19:29:11
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Frida Hagström

Hej hej jo då jag e ganska nöjd..men nue de lite mkt med nykastrerad velig hund här som piper välter allt rammlar och så vidare. kramis

2009-10-05 @ 20:57:54
URL: http://sweetashell.blogg.se/
Postat av: vivan

det är skönt när man får många saker gjorda!

Såg på himlen att det nog regnade i Kumla, alldeles svart och lila var det!!

Kramen!

2009-10-05 @ 21:37:04
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: soffie

trevlig blogg du har:O)

2009-10-05 @ 22:09:39
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Tyra Tok

Tappa inte sugen! Jag har kört GI en vecka, ska väga mej imorgon bitti, huuu! :D

2009-10-05 @ 22:47:07
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0