Leeeedig.....

Jag är ledig idag och imorgon..så SKÖNT... har en jobbhelg framför mej.





Sitter här och försöker morna till mej. Hade inte nån trevlig uppvaknande idag..migrän och en tur in på toa och tala lite med ulrik :( sen gick migränen över som tur va...känner bara lite huvudvärk nu.
Solen skinner det blåser lite..ska försöka ta mej i kragen under dagen för att dammsuga, skura spisen, och lite till.
Ska ut en sväng och skriva på ett papper på stadshuset så jag får sjukgymnastik..Säger bara det J-vla pappers sverige.
Ska även gå iväg en sväng till "Ninnas Bod för att få hjälp med min stickning..det sista på den. Så dagen är lite planerad.

Gubben kom hem igår från sin pappa och hade med sej lite godsaker som rökt älghjärta, nån slags korv, marinerad rökt lax, choklad, älgfärs, mm.
Smakade ganska gott visa av sakerna. Hade ingen viktväktar dag igår..pga att vi hade planeringsdag/kick off på jobbet, så chefen bjöd på mat på Hotellet här i Kumla så då var det bara att lägga vikten åt sidan, men idag är det en ny dag

Planeringsdagen/kick offen med chefen gick himla bra..vi fick mycket sagt och det vart lite beslut tagna och vad som sen händer får vi se. Prata om kontaktmannaskapet, och mycket annat..ganska bra dag trots allt..kanske därför jag hade migrän imorse när jag vaknade.

Nä nu ska jag se till att det händer nåt här hemma.
Ha nu en underbar onsdag.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Annica

Fy migrän är inte det som är trevligast att vakna av. Skönt att den gav med sig i alla fall.

KRAM!!

2009-10-07 @ 16:45:39
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Frida Hagström

Hej hej nej det va inte alls skoj. men men sånt händer. Hoppas allt e bra med dej.

2009-10-07 @ 21:52:26
URL: http://sweetashell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0