Hallå!

Ja jag lever...tror jag iallafall :)
Har inte riktigt kunnat sitta vid datorn sen lördags, för gubben har varit hemma och varit soffpotatis, vill då inte sitta vid datorn då han hela tiden kommenterar..hur jobbigt som helst.
Sitter här nu och ute regnar det eller vad det nu gör..
Har varit ledig idag och varit ut till Marieberg med en väninna och jag hitta mej ett par byxor och en blus till ett rimligt pris..behövde lite nytt :)
Snart är denna vecka slut. Jag ska jobba hela helgen inget jag ser fram mot men ett måste.

Kräftskivan i lördags var jätte trevlig..som man alltid har i glada vänners sällskap..vart lite kallt men vi hade filtar som värmde och gubbarna så klart.. vart lagom salongsberusad. Vi kom hem med taxi omkring 01.00. Söndagen var lite seg..men sånt man får ta :)
Innan kräftskivan så vart det ett himla åskväder.. kom världens blixt omkring 17 tiden på lördagen och den slog ner i min väninnas balkong och slog ut allt hon hade i lägenheten, datorn, fax, tv, telefon mm.. så hon har haft en himla kul helg..men allt är fixat.
Natten till måndagen sov jag inte ett dug..fick världens tandvärk, käka upp en hel karta alvedon pöus Inpren under den natten.. sen tisdag eftermiddag gick tandvärken över.

I måndags så fick min brevvän Malin den efterlängtade bebben. Det vart en liten flicka JÄTTE GRATTIS. Har redan sett kort på den lille..JÄTTE FIN.

Det här var lite uppdate vad som hänt denna vecka. Ska nu kolla runt lite och se vad som har hänt hos er andra.
Ha nu en trevlig torsdagskväll.
Puss/Kram
Madde

Ps Min arm/hand är bra från och till. Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0