Oj..oj..oj...






det är redan torsdag, vad veckan går fort.
Har jobbat idag, känner mej lite trött just nu..men ska få en fika  om en liten stund..syrran dyker upp för att kolla lite kläder av mej, hon ska ut och träffa lite kompisar imorgon.

Träffen med skolan gick bra...Casper var med en stund..sen prata vi vuxna ihop oss och kom fram till att vi ska försöka göra ett belöningssystem för Casper varje gång han uppför sej under lektion och tar hem läxorna+ att han ska få prata med en socionom 1 gång i veckan så får vi se hur det löser sej..man får hoppas på det bästa. Det var ju ingen bra dag för min del..hade sprängande huvudvärk när jag gick till skolan..huvudvärk så jag mådde ila, så det var lite svårt att koncentrera sej under vårt samtal..det har tagit några dagar att samla ihop sej vad som sades..
Nu kom syrran med lilla sonen Vincent..ååååå vad han är gullig..helmysig blir 2 år i december.
Har fått i mej lite kaffe nu så jag piggna till.
Syrran har nu provat lite kläder och fick med sej lite som hon tyckte passa till i morgon..kul för henne.

Jag själv ska kanske ut imorgon med några jobbarkompisar. Vi ska gå till "Spisen" en pizzeria som har byggt om lite och se vad som har hänt.. På lördagen ska vi hem till en annan på lite mat och vin och umgås och det ska bli trevligt för det var länge sen vi var hos denna person.
Min helg är liksom planerad.
Detta var lite uppdate av mej. Ska se om jag hinner kolla runt era bloggar innan kvällsgörat tar vid.
Ha det så bra.

Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Cim

Vad fan är du inte med i svängarna, "Spisen" finns inte längre, den heter Ceasar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kram

2009-09-24 @ 18:51:58
URL: http://lillahustrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0