Lördag..solen tittar fram..

Ja då sitter man här igen.
Vakna kl 08.30 imorse och det var -21,4 grader ute, men nu så visar det på -10,3 grader och solen är framme, HÄRLIG VINTER DAG

Jag är själv hemma, gubben och grabben åkte vi 10 tiden i morse till gubbens hus för att skotta och elda, sen vidare till svärmor för att käka, har ingen aning när de kommer tillbaka. Så jag har nu på morgonen städat av lite. Skulle behöva byta gardiner och sängkläder men den insperationen har inte riktig infunnit säg ännu, mycket roligare att sitta vid datorn utan att man hör en massa gnäll om dittan o dattan :p.

Vi var hem till min far igår som vart pensionär 65 år, han var så glad och nöjd, det var kul att se. Passa även på att ta ett kort på sonen och han, kom på när jag satt där att jag inte hade något på dom eller på min far för den delen.



♥ Casper o pappa/morfar Göran ♥

Nu ska jag ta och sätta mej och sticka lite på babywrapen så den blir klar, så jag kan skicka iväg den till M i Edsbyn.
Nu får ni alla ha en underbar lördag.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Mia

Skönt att det är nån mer som inte har inspiration för såna grejer...har bara inspiration för att slappa tror jag.. =))

2010-01-10 @ 15:58:18
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Du har nåt inne hos mig. ;)

2010-01-24 @ 20:37:49
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0