Måndag 11 januari och solen är framme igen...

Härliga måndag!

Jag har en toppen dag idag. mår som en prinssesa. Sprudlar i hela kroppen. Känner mej väldig glad idag.

Som ni vet kämpar jag med mina kilon och jag har inte varit till Viktväktarna sen strax före lucia och jag har inte varit så nog under jul/nyår, så jag går till viktväktarna idag på fm och är helt inställd på att jag har gått upp minst 3-4 kg. Är skit nervös när jag ställer mej på vågen, blundar, kickar till och får se att jag har inte gått upp nåt TJOHO skriker jag inombords har gått ner 4hg inte mycket på1 månad men jag hade inte GÅTT upp nåt, gissa om jag vart lycklig.
Imorgon ska jag med min vän M till Kumlahallen för att motionera lite, måste sätta igång med det, ska prova på lite redskap och se vad som duger åt mej, vill helst bara gå ut och gå, men jag tycker inte vädret tillåter det riktigt.

Igår söndag var en slappar dag, gjorde inget alls, låg bara i sängen och glodde på tv,n och stickade. Jag stickade klart "Babywrapen till min vän i Edsbyn och idag har jag skickat iväg den.

Så här vart den



Min vän i Edsbyn är stor fan av deras bandylag :)
Blir skönt för deras lilla dotter som är 4 1/2 månad att ligga i på bandymatcherna.

Nu har jag börjat sticka på en mössa den 3:de blir det till min vän R,s dotter, hoppas att den som jag gör nu kommer att duga. :)

Nu måste jag sätta fart, fixa lite att äta, sen duschen och sen iväg till jobbet. Jobbar kvällsvecka denna vecka.
Nu får ni alla ha det så bra denna soliga måndag.

Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Malin Lindberg

Men vad snygg den blev. Ja den kommer hon att ligga bra på när hon är med på bandymatcherna!!!! Tack så mycket! =)

2010-01-11 @ 12:09:17
Postat av: Madeleine

Det var så lite Malin..Den var himla kul att sticka. :)

2010-01-11 @ 12:41:26
URL: http://toffelmorsan.blogg.se/
Postat av: TT

Vilken rolig idé, babywrap!

Jättefin, var hittade du mönster till den?

2010-01-12 @ 11:15:07
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0