Hm....

Nu har dagen snart gått till ända, och jag har varit hemma från jobbet idag o igår, fick en satans huvudvärk som sen satte sej i min tand aj,aj  ont #%"#, inga värktabletter hjälpte, men idag har det hjälpt, så imorgon blir det jobb igen.  Skulle ha gått på teorikurs idag men orka inte. Så nu sitter jag här o har inget annat för mej.
Har tvättat lite, stickat lite o skrivit brev.
Gubben håller på att bli dålig, så jag får nog ställa in underklädspartyt som jag ska ha på torsdag. Jag som har längtat så efter detta party samt fler med mej. Har inte haft ett sånt party på några år för att min förra försäljare sluta och föreslog ingen annan (pissråtta) ursäkta. Men vi får se hur gubben mår imorgon. Vi tar en dag i taget.
Har varit runt o tittat på olika bloggar idag o läst o kommenterat i vissa. Spanar runt lite helt enkelt.

Har hittat en nytt ställe att sitta o chatta på Facebook, känner ni till den,? rätt kul faktiskt men har liksom inte riktigt blivit vän med den ännu.
Ikväll blir det Navy CIS himla bra program + The mentalist




Allt för mej.
Go kväll
Puss/kram Madde


Kommentarer
Postat av: Herr E

Huvudvärk är aldrig nice. Hoppas gubben håller sig frisk så att ni får ert efterlängtade party!

2009-03-03 @ 23:50:19
URL: http://www.ejrevi.com
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Du får lägga gubben i ett annat rum så du får ha ditt party. Sånt behöver man ju.

Ha en fin dag!

kram

2009-03-04 @ 06:52:21
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Usch inget kul med tandvärk, hoppas den går över!



Kramis!!

2009-03-04 @ 11:31:09
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0