Annandagpåsk....

Ja då var det sista dagen på denna påskhelg. Har ju som sagt jobbat hela helgen och jag är helt slut i kropp o huvudet. Denna helg har varit ganska lugnt på jobbet. Det har ju varit stråland solsken hela helgen så alla brukare har fått kommit ut en sväng på innergården på jobbet och se alla har varit nöjda, himla många besök har det oxå varit, så helgen har gått fort. Så idag när jag gick till jobbet så gick jag på ångorna av sömnen, var jätte trött o är det fortfarnande. Nu är jag ledig fram till onsdag eftermiddag.

Casper kom hem från sin mormor idag, skulle egentligen komma hem igår men ville vara kvar en dag till. En jätte glad och trött kille kom hem. Springer raka vägen upp till svåger för att hämta ett X-box som han har fått, som inte är i topp skick, men det visste Casper, men får ändå ett raseriutbrott när det inte fungerar som det ska när han har kopplat in det i tv, min mamma/mormor vart helt förstörd av att se min son på detta visset, hon har liksom inte riktigt trott på mej att han kan få såna utbrott när inget fungerar för honom och andra situationer, så halvägs hemma ringer hon och frågar om han har lugnat ner sej för hon vart orolig för honom och undra om han får någon hjälp för sina utbrott och det får han sa jag till henne, men han tari inte åt sej av det tyvärr :0(. Mem nu är han lugn och är ute o leker på gården.

Jag har suttit en stund här vi datorn och kollat runt bland era bloggar och läst men har inte riktig orkat kommenterat, gör det en annan dag.

Nu tog fantasin slut..... bara försvann så jag avslutar innan det börjar bli en massa strunt jag skriver.

Ha det så bra.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0