Äntligen hemma...

Har varit iväg o handlat lite åt min son. Vi var till "lager 157" var en liten besvikelse, hitta inget där åt grabben. Drog vidare till "Stadium outlet" hitta där en hoodtröja med märket "Puma" och ett par mysbyxor, drog sen vidare till "Sko punkten" hitta 2 par skor till grabben inget till mej. Sen drog vi vidare till Marieberg och kolla efter keps. Jösses vad det är rörigt där, man blir så himla trött att gå där. Hitta iallafall en keps på "Kapahl" sen for vi hem. Handla inget till mej, men jag hitta lite som jag skulle kunnas tänkas köpa men inte just nu, får bli till nästa månad, pengarna måste ju räcka hela månaden ut.

Imorgon behöver man inte ha klockan ställd, för vi båda är lediga så då får man sova så länge man vill, hur skönt som helst. Blir nog att vi går ner till "Kumlasjön" för att se valborgsmässofirandet.

Nu ska jag ta och krypa ner i min säng och se på tv. Det är "Lie to me" på tv 4 ikväll.
Ha en underbar kväll.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Alexandra

En jättefin blogg. Kul/fint med klockan. Hur fixar man det? Trevlig blogg, jag återkommer.

Du, så gör jag ofta när vi handlar. Ungarna får det de behöver och jag tänker att jag väntar, jag har inte växt ut mina kläder (inte riktigt sant, men jag kan "krympa" igen, så de kläderna räknas) sen blir det sällan att jag köper något till mig. Hoppas att du hittar något fint till dig själv - eller det gjorde du. Vad?

2009-04-29 @ 21:04:01
URL: http://www.alexandrasdesign.bloggagratis.se
Postat av: TT

Japp, det är ofta för mycket månad kvar när pengarna är slut! :o)

2009-04-29 @ 22:27:31
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Nickan

Vi gör en dag till innan helg! Vi ska på shoppingtur efter jobbet mellanpojken fyller 10 år till veckan! Må gott! Kram

2009-04-29 @ 22:39:14
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Helén

Hej granne! Ojoj - fara omkring i affärerna? Usch - jag fasar för sånt! Men jag är precis lika dan - till barnen först o sen får man se nästa månad - men det värsta är att då är det nått annat kidzen behöver.... Jaja, tur det finns nål o tråd så man kan klippa sönder allt det gamla o lappa ihop det till någonting nytt! haha - skoja bara! Ha en fin helg nu - ses kanske ikväll nere vid brasan? Kram o hej

2009-04-30 @ 10:00:35
URL: http://www.heponima.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0