Freeeedag


Hej hopp alla!
Det är fredag idag, känner ni det? Det gör jag :O.
Jag sitter här och har lekt lite med bloggen igen. Grabben har gått iväg till skolan för en stund sen. Själv ska jag fixa till mej för att oxå gå iväg till grabbens skola, ska prata med nån slags socinom eller vad det heter. Vi ska prata om grabben ,hur det går för honom och vad vi kan göra mer för att det ska bli bättre. Jag ska var där till kl 11 sen får vi se hur det går.
Senare idag vill gubben att jag följer med hem till honom och fortsätta att gräva bort rötter från det vi gjorde under påsk, vill ha mina ögon så han inte gräver upp nån kabel som ligger näst intill. Vet inte om jag har någon större lust, men det hinner ändra sej. Vart lite putt på honom igår kväll.
Han ville prata en massa och jag ville se klart "Medium" innan men det kunde han inte riktigt acceptera, men jag ska acceptera när han ser nåt på tv,n och då måste jag vänta med att prata, ja..ja.. (blir så irriterad på sånt).
Vad har ni för planer i helgen?
Jag ska på grillparty på lördag (tjoho.. jippi) :0).
Hoppas ni alla får en underbar dag i solen.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!

Rörisgrannen är här helt vitt. Så det är firman han jobbar på som kommer, hihi.

Ha en kanonkul lördagkväll och ha en skön fredag.

Kram o mys!

2009-04-17 @ 09:43:15
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Anna Hammar

Hallå! Kul med grillkväll! själv ska jag ta det lugnt och på söndag blir det fiske :) Ha en trevlig helg! Kram Anna!

2009-04-17 @ 12:21:46
URL: http://pumaaaans.blogspot.com
Postat av: Marra

Jodå det känns som fredag, lika bra att njuta av helgen eftersom man jobbar hela helgen :)

2009-04-17 @ 12:49:17
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: Helén

Hola granne! Aj dig - FY DIG o acceptera en "slashas" till egoist som talar till medium! Då är det bara spökena som får tala! L stort Såg dig idag ute på bänken i solen när Bosse åkte hem - jag var med honom ner en sväng... Ville gå till er men vågade inte för då hade jag slitit bort massa gräs från baken pga att jag går ner på knäna o ber om en cigg... NU FÅR DET VARA BRA! Hua - vad segt det har varit idag! Beter mig som värsta PMS subban ju! Jaja - life is a bitch than I´ll die! Kram o ha det gött imon...

2009-04-17 @ 22:58:38
URL: http://www.heponima.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0