Märks att det är söndag


Hejsan alla.
Det är söndag. Det märks både ut och inne. Ute är det mulet och inne är det lugnt. Grabben och särbon kom hem sent igår kväll, så de hade en riktig sovmorgon idag, grabben har städat sitt rum nu på förmiddagen och jag har hunnit stickat en liten stund. Har inga planer för idag, bara softa.
Igår efter städningen tog jag mej till affären, när jag handlat klart så köpte jag mej en våffla med tre kulor i med smaken av saltlakrits och satte mej på torget och njöt, det var fler med mej som gjorde det.
Tänk vad lite sol kan göra en glad, alla tar sej ut i solen och bara lappar den. Barnen här på gården var ute hela dagen och lekte och var fulla i energi.
Har inget mer att säga, uten att ni alla får en underbar dag denna söndag.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!

Åh, vad roligt med att ta körkort. Spännande.

Hoppas det går bra.

Ha nu en skön och slapp dag! Här är det aåå mulet.

KRAM

2009-04-05 @ 12:34:47
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0