Tebaka och det är onsdag..

Hej alla glad!

Då ska jag skriva några rader.
Vart inget  inlägg igår, mådde fortfarande inte så bra, men jag gick till jobbet trots allt. Mår ila fortfarande men inte nåt märkvärdigt. Få ta det helt enkelt (jag är inte med barn).
Måste bara lägga in en lite bild som jag tog på min balkong igår morse. Ingen favorit. (Helén du kan få den) "asg"
Ingen trevlig varelse tycker jag.
Måste få tala om en sak. Vakna inatt och gick ut på balkongen för att röka, min katt Franz ville med ut så klart. Då fick han syn på våran gårdskatt Skruttan som var ute och spatsera på gården, franz vart jätte nyfiken, visste inte riktigt hur han skulle bete sej, svansen gick, öronen låg efter sidan, Han måste ha tänkt, (vad är det där för nåt, finns det fler av jag "asg") jag hade himla kul åt honom. Är lite svårt att beskriva hur han reagera, men jag tyckte det var kul.
Idag är det strålande solsken ute. Har jobbat idag och det har gått bra. Har fått mej lite smällar men det tillhör, igår kväll vart jag spottad på (naaajs).
Idag har jag valt vart jag kan tänkas jobba. Får nu hoppas på att det blir första valet jag tog.
Nä ni alla bloggare nu ska jag fixa lite käk.
Ha en underbar restrerande dag/kväll.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va faaaaaan.... Finns sånna spindlar? Håll de på din sida tack - o nu står du o räker - jag känner lukten! =S Har vi en gårdskatt? Visste jag inte... Hoppas du kryar på dig! Kram

2009-04-22 @ 16:33:27
Postat av: Kattis

Hoppas du får godare mat än vi lyckades med...Donken....kan vara okej till lunch eller när man har lite bråttom, men inte till middag.

HA en finfin kväll!

KRAM

2009-04-22 @ 19:14:13
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Mia

Fortfarande inte kry??? Vilken fest det måste ha varit!!!! S

2009-04-22 @ 19:17:26
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är ingen fan av spindlar, dem är äckliga.

Hoppas du mår bättre nu ?



Sköt om dig !

Kramen

2009-04-22 @ 20:28:01
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0