"Ungar"

Jag säger bara "ungar". Grabben slarva bort sin mobil idag när han var ute o lekte. Hade tappat den på en närliggande gård när de gunga. Fick gå ut och leta efter den men hitta den inte. Sen ringde min mobil, det var grabbens mobil som ringde. Då var det en lite tjej som hade hittat den och tjejens mamma ringde, snacka om tur vi hade. Vem som helst kunde ha hittat den och inte ringt utan tagit den.
Han har varit så noga med mobilen sen han fick den i julklapp, så han var helt förstörd över att ha tappat bort den nu, han älskar sin mobil.
Får köpa nåt som han kan ha runt halsen eller nåt liknande eftersom sommar kläder kommer fram nu och då blir det lite svårare att ha mobilen på sej. Hoppas han bara ha lärt sej lite nu att han ska ha lite mer koll på vart han har den när han är ute och leker.

Annars har den här dagen varit lugn. Kom hem från jobbet strax efter 14.30, läste läxa med grabben, tog fram hug o sug (dammsugaren) och tog en sväng om med den, sen vart till att laga lite mat, sen en stund framför datorn och en sväng till affären och nu sitter jag här igen.

Ikväll blir det tv, Navy CIS är det ikväll, ska spela in avsnittet för gubben vill se. Har förberett videon så det är bara att trycka igång och det ska man komma ihåg oxå "asg" med mitt minne "asg".

Ha nu en underbar kväll.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Nickan

Hej hopp! Härligt att ni hittade telefonen! Du har en award att hämta hos mig! Må gott

2009-04-28 @ 23:41:39
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Helén

Fan - vilken tuuuur han hade med mobilen! Tänk om en annan hade haft sån tur?! Men nej då... suck Ha en bra dag idag (ons när jag skriver) Kram

2009-04-29 @ 07:21:20
URL: http://www.heponima.blogspot.com
Postat av: Kattis

Hallå!

Ibland så löser sig allt bara sådär. Så skönt.

Hihi, vilket roligt recept, tackar.

Mosa fisken, det låter skumt, hahaha.

Måste prova.

KRAM

2009-04-29 @ 08:37:33
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0