Valborg

Hejsan alla glada!
Idag är det valborg, det är strålande solsken och lite blåst. Grabben och jag ska inte ner till Kumlasjön för att se brasan. Sent igår kväll ringde min kompis och sa att vi kunde komma ut till henne i Sannahed för lite valborgsfirande, gubben har inte tid att följa med. Vi kommer att cykla dit ut och denna gång blir det inget alkohol så vi ska cykla hem "asg"
Kompisen ska bjuda på potatissallad, grillad kycklingfilé, fläskfilé sallad och det ska bli så himla gott. Själv tar jag bara med mej en god ost och lite dricka.

Här har morgonen flyttit på som vanligt. Vakna första gången kl 07 men gick och la mej igen och sov till 08.30. Gubben höll på med att ringa och greja och sen stack han för att uträtta lite saker och tog med sej matlåda. Jag koka ägg till frukost, men bara jag åt det, grabben tycker inte om det. Nu sitter jag här med kaffe och har kollat runt lite hos er andra men är inte riktigt klar med det.

Måste till apoteket idag för att införskaffa lite nässpray så jag klarar mej under helgen. Måste även en sväng till ICA Maxi. Orka inte handla igår efter att har varit ute och shoppat.

Jag drog ut lite fotografier åt gubben igår och han vart jätte nöjd med dom. Så nu har han det dokumenterat på papper oxå hur han har grävt hemma hos sej, han håller på med att lägga drenering (tror jag det stavas).

Nu tar jag och avrundar. Ni får ha en underbar valborg.
Puss/Kram
Madde



Kommentarer
Postat av: Mia

Ha en jättefin (och nykter) Valborg, Madde!!! L

2009-04-30 @ 10:08:25
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anna Hammar

Hej vännen! Hoppas du får en bra valborg, och att allt är bra med dig! Kram Anna

2009-04-30 @ 12:30:13
URL: http://pumaaaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0