Vart lurad :0)

Som ni alla vet var det 1 april i går och det var fritt fram för att luras. Vart ni lurade?

Jag vart lurad så det sjöng om det :0)
Jag klarade mej ända fram till kvällen "asg"
Fick ett sms från Cimsan, som löd så här.

"Någon ringde nyss till mej och frågade en massa om dej"
(jag messa tillbaka och undra vem "asg")
?
?
?
?
?
?
?
?
April april :0) din dumma sill :0).
Är du så desperat att du inte ens hinner läsa klart meddelandet? :P
Skicka vidare och se hur många desperata vänner du har. :0)

Gissa om Cimsan fick sej ett gott skratt, så jag åkte dit.

Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Helén

Hihi - den där fick jag av Anna härom kvällen o jag kastade mig på tfn o bara sa : VAD? VEM? O hon säger: Ja men - det kan jag inte säga! Jag: Va ffffaaaaaaaan då? Säg då! Haha - hon bad mig bara scrolla ner... Jisses vad dum man känner sig! Haha Men jag klarade mig igår faktiskt från lurare! (Tror jag) För jag min dumnöt tror ju på allt - så allt igår kanske inte var sant? Vad vet ja? Haha Kram på´re!

2009-04-02 @ 22:33:09
URL: http://www.heponima.blogspot.com
Postat av: Nita

Ahaaaaa, det var så det såg ut! Hon skickade det till mej med men jag såg aldrig slutet av meddelandet min telefon kapade meddelandet på nåt vis) så jag trodde nån hade ringt. Dååå är jag med varför hon garvade så :-)

2009-04-03 @ 07:38:06
URL: http://www.tigerlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0