1:a dec



Ja ha då har vi 1:a dec, är uppe med tuppen idag trots ledig dag. Väckte gubben kl 05 och sen vakna jag 06.45 30 min innan grabben skulle upp. Det börjar bra... :D.

Som ni vet så har jag jobbat hela helgen, har varit en bra helg. Igår var jag på en annan avd och det var skönt och mycket lugnare och inte så mycket tjatter.

När jag kom hem igår så fick jag börja med att bära upp en massa kartonger som gubben hade inhandlat från IKEA. Han hade köpt "Billy" hyller som vi har satt vid sängen som sängbord, höga sådana, med dörr och det satte vi hopp igår eftermiddag och det vart så himla snyggt och gubben fick bort en massa tidningar och annat skit som han haft vid sin sida av sängen.
Han har även köpt långa stolpar till kissen som han har satt i vardagsrummet som ska bli en klös/klätterställning. Gissa om kissen kommer att njuta av att få komma upp i världen.

Idag tänkte jag fixa och dona lite här hemma, passa på när man är själv. Kanske jag tar en sväng till köpcentrum Marieberg, men jag har inte bestämt mej ännu, beror på när jag blir färdig hemma.

Just nu eldar jag kalenderljus och det är så mysigt och naturligtvis har jag kaffe.
Nu ska jag kolla runt vad som har hänt hos er alla under helgen.
Ha en härlig måndag alla.

Puss/Kram
Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0