Äntligen helg....

Äntligen fredag!

Jag har nyss kommit hem från jobbet och jag är nu ledig fram till söndag då jag har bytt och ska jobba en delad tur åt en jobbarkompis och hon tar en annan söndag åt mej då grabben blir 14 år så det passa himla bra. Har kvällsvecka nästa vecka ska oxå bli skönt med lite sovmorrnar.

Vart tog all snö i vägen som kom igår, det var inte så mycket men ändå..är mycket bättre när det är minusgrader ute än regn. Ja, Ja men det kanske kommer mer..får hoppas att det kommer till jul..nångång kan vi väl få en vit jul.

Veckan som gått har varit lugn. Jag och gubben var ute och handla lite julklappar i tisdags..men har en del kvar. Igår kom gubben hem med lite julklappar till mej som jag fick..en granljusslinga att sätta på balkongen (han orka väl inte fixa riktiga grankvistar till mej :D) men kan inte få den att lyssa, jo det får jag men skarvsladden är för tjock att sätta mellan balkongdörren, måste fixa nåt annat tunnare, sen fick jag en inomhustermometer till vardagsrummet, har en i köket men ville ha en i vardagsrummet oxå.



Ja ikväll hade jag tänkt att vi skulle äta tacos...Ska ge mej ut och handla lite senare..är lite trött, efter detta inlägg ska jag faktiskt lägga mej och vila en stund om det går, är alldeles själv hemma vet ej vart gubben är och grabben slutar 15.30 så jag har lite tid på mej.
Hoppas jag får vila en stund, det är nämligen så att grannarna under mej håller på att flytta så det är lite väsen i trappen..appropå väsen..kl 21 igår kväll satte nån igång och borra..JÄTTE härligt tycker man när man har jobbat och vill sova..NOT

Nä nu får ni ha en underbar fredagkväll.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Vivan

Detsamma önskar jag dig och din familj!

Kramen1

2009-12-04 @ 19:43:48
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Annica

Tack för att du tittar till mig!

KRAM!!!!

2009-12-07 @ 11:44:47
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0