Ja då var julhelgen över...

..åter till vardagen.






Min dag börja idag med att jag var inställd på att jobba kväll. strax vid 09 ringer mobilen, min sammordnare ville att jag kom in o jobba fm istället och jag hade inget för mej, så hopp i kläderna  o iväg till jobbet.. tar mej 2 min att gå dit.
Det har varit lite strul med vikarier under julhelgen TYVÄRR.
Juldagen var vi bara 2 på hela fm med 11 demensboende och visa kände av det på en gång så det var KAOS. Ringa vikarier gjorde man, men ingen svara, VARFÖR HA EN VIKARIEPOOL när ingen av vikarierna svarar när man ringer....??????
Ja, ja, ja.

Min Jul har varit JÄTTE bra. Jobba på julafton till 13, sen for vi till svärmor o svärfar på landet.
Fick en massa god mat, åt så magen stod i åtta hörn..ingen viktväktarmat den dagen precis (fniss).
Min svärmor gör himla god mat trots hon inga smaklökar har kvar.
Fick en massa fina julklappar. B,la morgonrock, choklad, biocheckar, premunation på Länsposten, badsalt, badskum, tomtar, böcker mm
Grabben fick en platteve i julklapp och en massa pengar och kläder.
Juldagen jobbade jag och sen var det lugtn hela den dagen.
Annandagjul åt vi sommarmat, kokt potatis, burkskinka och legymsallad mums vad gott :)

Så nu är det åter en vanlig vecka och snart nyår. Nyår ska vi fira med goda vänner och det ser jag fram mot.

Nu måste jag avsluta har en massa måsten att göra.
Tack för alla kommentarer.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: TT

God fortsättning och ha en trevlig nyårsafton!

2009-12-29 @ 09:01:02
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0