Här sitter man.....

Ja här sitter man i sin ensamhet o funderar ett på det ena ett på det andra o inte blir det bättre. Ute håller det på att bli mörkt. Grabben är ute o gör nåt , men vad har jag ingen aning om, dyker väl upp snart.
Katten är frustrerad för att ingen leker med honom, tycker att det liksom räckte att jag klippte klorna på honom för en liten stund sen, nä nu var jag lite elak, ska alldeles strax ge honom lite mat för kvällen.
Orka inte göra någon mat idag, grabben fick värma ugnspannkakor som vi åt i helgen o det gick hur bra som helst, o när särbon kommer hem får han väl äta gårdagens mat som jag gjorde, man kan inte alltid vara på topp vid spisen.
Ja det var allt för denna stund
Puss/Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Camilla

Välkommen tillbaka



Kram Camilla

2009-02-26 @ 17:50:55
Postat av: Cim

TJOHOOOOO!

Välkommen tillbaka!!!

Massor av kramar =)

2009-02-26 @ 18:46:38
URL: http://lillahustrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0